Ondernemer van de Maand

Ondernemer van de Maand

Februari ’19

Het is weer tijd om een nieuwe Ondernemer van de Maand aan jullie voor te stellen. Deze keer is dat wederom een vrijwilliger bij Blije Business: Johann van der Geest.

Met Blije Business hebben wij enorm veel aan Johann. Zijn goede ideeën, kritische blik, expertise en grote netwerk dragen sterk bij aan het succes van Blije Business. We zetten hem daarom graag in de spotlight en vroegen hem het hemd van het lijf.


Wie ben je?

Johann van der Geest


Hoe heet je bedrijf?

Johann van der Geest Grafisch ontwerper Groningen


Wat is je functieomschrijving?

Zoals op LinkedIn en m’n site staat:
Johann van der Geest | Grafisch ontwerper is een klein maar flexibel ontwerpbureau waarbij de kracht ligt in het bedenken van functionele communicatiemiddelen en de uitvoering daarvan. Helder, fris en met een scherp oog voor detail.

U kunt mij inzetten voor uw totale communicatietraject -van concept tot ontwerp tot uitvoering- of inschakelen op deeltrajecten. Ook bied ik desgewenst ondersteuning en advies. Ik maak hierbij gebruik van mijn jarenlange werkervaring en opgebouwde expertise met relaties uit de culturele sector, non-profit organisaties, overheid, bedrijfsleven en mijn netwerk aan specialisten.

Ik ben praktisch en efficiënt in mijn werkwijze. Zo begin ik altijd met een vrijblijvend gesprek waarin we samen uw ideeën, vragen of wensen bespreken. Dan zal duidelijk worden of we iets voor elkaar kunnen betekenen.


Sinds wanneer doe je dit werk?

Sinds 2 januari 1980.


Hoe ziet je werkplek er uit?


Waarom moeten mensen jou kiezen?

Ook al ben ik een oude rot in het vak, ik ben ook nog steeds een jonge hond met veel ideeën.

Wat vind je het leukst aan je werk?

Alles (in het bijzondere netwerken).

Wat vind je het minst leuk aan je werk?

Geen werk.

Hoe zie je jezelf over 5 jaar?

Hahaha, dat is een goeie. In theorie AOW maar denk nog jaren door te mogen/kunnen.

Wat is jouw ondernemerstip?

Heb vooral belangstelling voor anderen en deel je kennis. Maar durf ook te vragen. Doen!

Welk ondernemersboek raad je aan?

Moeilijk maar deze herinner ik me: Confessions of an Advertising Man van David Ogilvy

Als je verder nog iets kwijt wilt is dit je kans:

Heb je vragen over reclame, communicatie of zichtbaarheid? Schroom niet en stel je vraag.

Een keer koffie met mij drinken en kennis maken kost in het Floreshuis € 2,40.


Wil jij “Ondernemer van de Maand” worden?

Laat het weten!

Geef een reactie