Scholen zijn dicht. Horecagelegenheden zijn dicht. Mensen worden opgeroepen thuis te blijven. Dit heeft een grote impact op iedereen.
Het is zo goed als zeker dat het Floreshuis, waar wij de workshop organiseren, de komende tijd op slot gaat. We wachten het niet af en schorten onze workshops op tot nader te bepalen datum.
Maar we zijn ondernemer en zien dit niet als een ‘einde oefening’ maar buigen het zoveel mogelijk om naar kansen en mogelijkheden. Zo hebben we aanmelders voor de workshop “Ontdek 2 slimme manieren. Ga klantgericht bellen…” deze workshop als podcast opgestuurd. Heb je ook interesse? Lees dan de podcast hier. Heb je specifieke vragen over ‘het bellen naar klanten’? Neem contact op met Richard voor een vrijblijvend telefonisch adviesgesprek. Dat kan gemakkelijk via https://devries-adviesentraining.com/contact/
Heb jij zelf een goede digitale workshop? Stuur die dan naar ons op, zodat we kennis kunnen blijven delen.
Voor nu wensen we iedereen veel sterkte. Let op jezelf en elkaar in deze periode.
– Johann en Victor