Wat doe je als je klant je niet snapt?

Wat doe je als je klant je niet snapt?

Datum/Tijd
dinsdag 9 april 2019
19:30 - 21:00

Locatie
Het Floreshuis


Meer dan 1.000 ondernemers hebben we in de Korrewegwijk en de Hoogte. Wát een netwerk, kennis en ervaring! We kunnen altijd van elkaar leren. Daarom organiseren we (gratis) workshops en seminars voor en door ondernemers.

De volgende is op dinsdag 9 april met weer een onderwerp waar elke ondernemer iets aan heeft:

Wat doe je als je klant je niet snapt?

Zorg dat het kwartje wél valt bij je klanten

door Mark Meinema van Maakjepunt.com

Heb je ooit een idee, product of dienst héél duidelijk uitgelegd maar snapte toch niemand je? Of wil je juist iets ingewikkelds vertellen en je weet je niet hoe? Of heb je maar 5 minuten gekregen voor een presentatie van zeker een half uur?

Zou het niet fijner zijn als je boodschap echt overkomt? En blijft hangen? En ook nog verder verteld wordt?

Mark Meinema van Maakjepunt.com laat je zien:

  • – hoe je je boodschap verkleint en versimpelt (“Jip & Janneke taal“)
  • – hoe je die veel beter laat aansluiten jouw publiek (die meestal niet Jip of Janneke zijn)
  • – welke manieren er zijn om het kwartje wél te laten vallen

Zo krijgt jouw idee, product of dienst de aandacht die het verdient!

Locatie: Het Floreshuis (Floresplein 19D Groningen)
Datum: dinsdag 9 april
Tijd: 19:30 – 21:00 uur
(aansluitend gelegenheid tot napraten)

Toegang GRATIS

Interesse?

RESERVEER JE PLEK:



Aanwezig:

  • Victor Bakker
  • Johann van der Geest
  • Marieke Verdijk
  • Daphne Grunstra
  • Lottie Herfkens
  • Marjolein Oosterheerd
  • Bart Nieuwold
  • Marc van Dullemen

Geef een reactie